Välkommen till Paylios kundklubb.
Följande medlemsvillkor är tillämpliga på ditt medlemskap. I dessa medlemsvillkor avses med ”Paylio AB” eller ”vi”, Paylio AB
1.Registrering och medlemskap
1.1 För att bli medlem i Paylios tjänster måste ett giltigt personnummer. Endast privatpersoner kan vara medlem i Paylios tjäster. Medlemskapet är personligt och kan inte överlåtas. Medlemskapet får inte användas i affärssyften. Du har endast rätt till ett medlemskap. Medlemskapet i tjänsterna är kostnadsfritt. 1.2 Du registrerar ditt medlemskap genom att anmäla ditt personnummer, telefonnummer och din email-adress, genom att registrera dig i Paylio eller i Paylio’s tjänster. 1.3 Medlemskapet är kortlöst, och du kan hantera ditt medlemskap i appen. Via inloggningsfunktion registreras ditt medlemskonto genom att giltig ID-handling i from av Bank ID.
2. Förmåner, kommunikation
Genom Appen får du personligt anpassad kommunikation med såväl personliga som generella förmåner och medlemserbjudanden. Vi kommunicerar vanligtvis med dig via nyhetsbrev, SMS eller Push. Ibland även via annonsering på externa websidor. Om du inte vill mottaga riktad kommunikation från oss kan du direkt avregistrera dig alt kan du maila till info@paylio.se Baserat på de uppgifter vi samlar in om dig t.ex. köp- och klickhistorik, ålder, kön, bostadsort och angivna preferenser, intressen och beteenden gör vi en analys på segments- individnivå̊ eller aggregerad nivå. De insikter vi får från analysen kan komma att ligga till grund för den kommunikation, erbjudanden, förmåner, inspiration och produktrekommendationer som du erhåller från oss. Insikterna kan även användas för att utveckla vårt produkt- och tjänstesortiment.
3. Behandling av personuppgifter
Genom att registrera dig för medlemskap samt för att kunna uppfylla villkoren för medlemskap i Paylio kommer dina personuppgifter att behandlas. De analyser vi genomför innebär också att vi behandlar dina personuppgifter, vilket är nödvändigt för att tillgodose vårt och våra kunders berättigade intresse av att utvärdera och förbättra våra tjänster och de system som de tillhandahålls i som t.ex. genom felsökning, dataanalys, utveckling och testning, och liknande.
4. Ändring av medlemsvillkor
Paylio AB förbehåller sig rätten att när som helst ändra medlemsvillkoren för Paylio’s tjänster. Uppdaterade villkor träder i kraft i samband med att de publiceras i appen där de senaste villkoren alltid finns eller att du erhåller dem via annan kommunikationsväg. För det fall du inte accepterar de nya villkoren har du rätt att omedelbart säga upp ditt medlemskap. Om ändringarna är av väsentlig betydelse kommer du att informeras i god tid innan ändringarna träder i kraft och vi kommer även förklara innebörden av ändringarna.
5. Avslutande av medlemskapet
Ditt medlemskap gäller tills vidare eller tills du eller Paylio AB säger upp det. Du kan när som helst säga upp ditt medlemskap genom att kontakta info@paylio.se. Vid avslut av medlemskap raderas alla personuppgifter som samlats in och behandlats för att uppfylla dessa medlemsvillkor. Om du inte gör ett medlemsköp inom 2 år kan ditt medlemskap automatiskt att avlutas och de personuppgifter som samlats in och behandlats för att uppfylla dessa medlemsvillkor raderas. Om medlemskapet missbrukas förbehåller sig Paylio AB rätten att avsluta medlemskapet omedelbart.
6. Betalsätt och leveransinformation
Samtliga priser anges inklusive moms, och debiteras direkt när du väljer att fullfölja ett köp. Vi erbjuder följande betalalternativ: Swish och kortbetalning Ditt saldo eller tvättning (eller någon av övriga produkter) levereras direkt i samband med att din transaktion har gått igenom.
7. Ångerrätt och reklamation
Du har 14 dagars ångerrätt på outnyttjat saldo i appen, ångerrätten upphör att gälla vid förbrukat eller nyttjat saldo eller en nyttjad tvättning och eller andra nyttjade varor.
8. Vid frågor gällande köp
Vänligen använd vårt kontaktformulär på paylio.se